tisdag 28 februari 2012

Teknikens under

Jag vet inte vad det var för ond kraft som ville jävlas med mig i går men telefonen ville inte fungera som den skulle på hela kvällen. Det gick inte att höja ljudet så jag fick ladda ner en volym-app för att få ljudet att fungera. Nät Jonny ringde från USA så gick det inte att svara och sedan lade hela telefonen av. Jag fick starta om den gång på gång men den var fortfarande seg, som om jag lagt den i sirap.

Datorn fick inte kontakt med nätverket heller och hur jag än jag än jävlades så fick jag det inte att fungera. Till slut så gav jag upp.
Satte mig i soffan för att kolla på en film och när jag skulle gå och lägga mig så fungerade både telefonen och datorn precis som  vanligt.
Hmm, någon som skämtar med mig?
Det ska bli spännande att se vad som händer ikväll då?
Inget hoppas jag.

I dag skall jag till tandläkaren, håll tummarna att jag får behålla lite av min lön i alla fall.

Faan!  Det snöar. Jag som var så glad att det höll på att försvinna.
Men det skall ju vara plusgrader nu några dagar så jag hoppas att allt det här vita är något snabbt övergående. Jag vill ha vår har jag ju sagt!

1 kommentar: