onsdag 14 december 2011

Häcken full!

Jag har häcken full, om man så säger.
Jag har inte riktigt tid att gå till jobbet faktiskt, dessutom så har vi ju gäster hela tiden så jag hinner ju aldrig fixa något.
På fredag skall både jag och Jonny på julfest och han kommer att ha två st nattgäster här då så innan dess så skulle jag vilja få bort knuts säng som står i hallen. Men innan det kan ske så måste JAG och Knut åka till Ikea och köpa en bädd madrass åt honom.Detta kan med lite tur ske i morgon. Men då har vi problemet med hans gamla säng! var skall den stå innan den blir såld eller bortforslad?
På lördag skall Calle ha glöggfest här hemma och innan dess så skulle jag vilja göra julfint och klä julgranen, men med en säng mitt i vardagsrummet så är svårt att få till någon riktig julstämning, eller vad tror du? En annan sak som jag också undrar är: Varför blir det mitt problem att Knut har köpt en ny säng?
Det är väl bara att försöka andas och tänka, ja ja, det blir som det blir....eller?
Dessutom så åker Jonny på jobb i dag igen och kommer inte hem förrän på fredagkväll så hans nattgäster blir också mitt problem. Love it...
Inga kläder har jag till på fredag heller, tema pensionärsfest. Vad skall man då ta på sig?
Jag har inga tantklänningar och fotriktiga skor. Jag får försöka tänka till ikväll för i morgon har jag häcken full...

2 kommentarer:

  1. Jag har några roliga hattar om du vill låna..Anette

    SvaraRadera
  2. Jag kanske dyker ner till dig ikväll om jag inte bestämmer mig för att vara gubbe och låna Jonnys kostym.

    SvaraRadera