fredag 30 december 2011

Nyårsfint

Nu har jag gjort nyårsfint här på bloggen :)
Det var skönt att åka hem och bara sätta sig i köket och mysa i dag efter jobbet.
jag är verkligen glad att vi handlade i går så att jag slapp åka till Gränby kl 17 idag. Det känns som om man inte skulle ha varit helt ensam där uppe i eftermiddag.
Nu är middagen avklarad och jag sitter här och funderar på om jag skall se På spåret eller inte. Jag är rädda att somna om jag sätter mig i soffan nu.
Även fast det var ganska lugnt på jobbet i dag så känns det i kroppen att man har arbetat istället för att ha jullov. Framför allt så märks det ju att man har klivit upp TIDIGT nu två dagar i rad.
I morgon är det jag som tänker ta sovmorgon så att man orkar med ett hejdundrande nyårsfirande ;)...eller nåt.
Det är fredag och jag är trött. Egentligen så skulle jag kunna gå och sova nu men det är ju lite trist.
Det är ju ändå fredag, ett par timmar till skall jag väl orka ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar