söndag 4 december 2011

Sovmorgon!

Ops! jag sov visst lite länge idag, jag som aldrig brukar sova så här länge.
Jag behövde nog det :)
Men jag får ju sån ångest när jag sover bort halva dagen.
Jag som skulle göra det å det å det.....
Jag unnar mig aldrig att sova.
Ja, nu hinner jag väl det jag hinner i dag då.....*suck*
Det var i alla fall en jätte trevlig kväll i går med Linas mamma Eva.
Vi satt och pratade och skrattade länge, det gick smidigt och lätt att lära känna henne.

 Glad tjej
Turturduvorna
Svärfar och svärdotter
I dag skulle vi ha åkt på julmarknad men nu vet jag inte om vi hinner eftersom vi sov så länge. Vi kanske hinner med lite julklappshandling i alla fall innan Jonny åker till Malmö på några dagar :P
Nu skall jag sätta fart...tror jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar