måndag 26 december 2011

Annandagen

I dag skall jag ha kusinträff här hemma.
Skall bara röja undan efter helgens batalj först :)
Julklappar, och gårdagens ungdomsfest.
Jag skall göra två smörgåstårtor av helgens rester, det var väl smart?
Sedan skall jag bjuda på ost och kex och jag hoppas också att det bkir taberas på julkakorna.
Men först skall här städas jädrar i mitt skal :)
Som vanligt så här två dagar efter julafton så känns det lite fjuttigt. all denna planering också är det över på en pisskvart.
Tänk att man aldrig lär sig.
Nu är det som sagt kusinträff i dag, i morgon skall vi på 50 års fest och sedan är det en dags vila innan det är dags att jobba i två dagar innan nyårsafton.
Ja herre min je vad tiden går fort.
Det är tur att man är pigg och rask så att man orkar med vad livet har att erbjuda.
Nu måste jag ta å sätta lite fart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar