tisdag 27 december 2011

Jullov

Jag är ledig i två hela dagar till :)
Det känns nice!
Jag har spridit ut min ledighet den här julen så jag jobbar torsdag och fredag den här veckan samt tisdag och onsdag nästa vecka.
Trots den dåliga julhelgen så lyckades jag pussla till mig en sjysst ledighet trotts allt.

I dag måste vi åka ut till husvagnen och kolla vad den där kärringen Dagmar har ställt till med. Sedan skall jag försöka hitta något åt en annan kärring ;) som har 50-årskalas idag.
men just nu så skall jag bara dricka mitt kaffe och lyssna på tystnaden som råder nu när den där andra Fam Munther har åkt hem och resten sover. 

När kaffet är slut och nättidningarna är lästa så skall jag krypa upp i soffhörnet och titta på Trassel som jag fått låna av Ilona.

God fortsättning önskar jag alla mina läsare. Hoppas att ni har det bra var ni än är hemma eller på jobbet, sitter i en bil eller är hos svärföräldrarna.

1 kommentar:

  1. Fam Munther kommer hem till en snöstorm som går att jämföras med nåt från kalfjället..:/ Skönt att sitta på jobbet och titta ut..:)God fortsättning tillönskas er alla från ett toksnöigt Östersund!

    SvaraRadera