torsdag 8 december 2011

Usch! Vad tidigt.

Jag förstår inte det här?
Skall det inte bli lättare och lättare att stiga upp tidigt ju äldre man blir?
Jag får ju svåra och svårare att slänga benen över sängkanten ju mer åren går!
Så skall det väl inte vara?
När klockan ringer 05.30 då är jag inte kaxig inte.
Jag ligger på allvar och funderar över hur jag skall kunna stanna kvar i sängen :)
Visst har jag väl lite tandvärk i dag?....nähä! Huvudvärk då?....inte det!....FEBER!?....Näää!
Visst e re väl lördag va?....jasså, bara torsdag!.....hehe....så där ligger jag och fundrar som  värsta femtonåringen :)
Nu sitter jag här framför datorn och pillar i mig en kopp kaffe i hopp om att pigga till. Om 30 minuter skall jag vara fix och färdig.
No problem!.....isch....typ!
God Morgon alla glada människor där ute, i morgon är det fredag!

1 kommentar:

  1. Jag tycker det är lika trögt som det alltid har varit....däremot har jag stora problem att vara vaken på kvällarna nu för tiden!.

    SvaraRadera