onsdag 29 augusti 2012

Hej å hå, min ludna tå!



Vaknade 1 timme innan klockan ringde i dag.
Vaknade alltså kl 06.00 istället för 07,00, man kan ju undra vad det är för fel på mig?
I morgon när jag MÅSTE kliva upp kl sex så kommer jag vara död, mer än död.
Ja, ja så är det.
I dag kommer Jonny hem från Irland och Ludde skall laga mat.
Jag skall försöka få på klädseln på soffan och fåtöljen och göra snyggt i köket, det ser så plottrigt ut där.
Vi har för mycket saker och för få köksbänkar.
Jag måste rensa och skura i köksskåpen så att man får plats med fler saker.
Ta bort skålar och fat som man aldrig använder utan som bara står och tar plats.
Hoppas att jag hittar energi till att göra det ikväll.

Jag vill ha nya, snygga kaffemuggar också.
Jag har en fetisch för kaffemuggar :)
Gillar
Gillar
Gillar!

P.S Lyssna genast på Europes låt här bredvid, den är bara såååå bra!

2 kommentarer:

  1. Snygga koppar! Må så gott idag! <3

    SvaraRadera
  2. Jag är svag för muggar utan "öra" - så Bodums gummivariant får tummen upp..:)
    Lite onsdagsrock? Moron Express (där sonen spelar trummor) rockar loss på "Harry B. James" på Regeringsgatan ikväll...

    SvaraRadera