tisdag 21 augusti 2012

Tidig tisdag

Har fått nytt schema den här terminen så min tidiga dag kommer nu att ligga på tisdagar.
Jag är väldigt nöjd med mitt nya schema (tack Fia).
Jag jobbade till 16.15 i går, till kl 13 i dag, 17.10 i morgon, 15.30 på torsdag och sedan rullar jag på fyra veckorsschema på fredagar.
Nu på fredag slutar jag också klockan 13, värsta lyxveckan.
Jag tycker att vi som arbetar på förskola har otroligt bra arbetstider.
Jag jobbar faktiskt heltid och ändå kan jag sluta så tidiga dagar.
Jag jobbar ju hemma också men att jag satt i 1 timme vid köksbordet igår och skrev räknas liksom inte.
Det ligger ju i mitt intresse att det arbetet blir gjort.

Nu kan jag inte sitta här och filosofera längre.
Plikten kallar.
Några små visdomsord att ta med er i dag. Lättare sagt än gjort kanske.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar