söndag 5 augusti 2012

Middag och film

Vi hann knappt komma hem från campingen förrän hela köket var fullt av folk.
Knut & Gabbi, Calle & Lina, Ludwig, jag och Jonny käkade spagetti och köttfärssås tills det rann ur öronen på oss.
Sedan kollade vi på film.
Hunger Games.
Jättebra film om det är någon som inte har sett den.
Gört!



Nu ska jag lägga mig och försöka somna tidigt för jag skall upp med tuppen i morgon.
Jag börjar redan klockan 07.30 så min klocka ringer ca 06.00.
Det är inte hela världen att kliva upp så tidigt, det har jag gjort hela semestern (nästan).

Det skall t om bli roligt att träffa alla barn och kollegor i morgon.
När semestern är slut och man har blivit kompis med den tanken, så är det inte så hemskt att börja jobba.
Som min fina granne skrev till mig i dag:
"Det finns inga slut, endast början början på något annat"
Tänkvärda ord.
Tack för dem Anette <3

Veckan som kommer ser ut så här.
I morgon börjar som sagt att jobba efter fem veckors semester.
På torsdag åker jag på studiedagar till Fribergs Herrgård.
På fredag fyller jag år och då åker vi ut till husvagnen igen.
På lördag kommer pojkarna ut till campingen tillsammans med sina flickvänner.
Vi skall åka flotte, spela kubb, grilla och bara mysa.
På söndag sitter jag här igen och har söndagsångest, antar jag :)

NU skall jag duscha och sedan skall jag sova.



1 kommentar: