tisdag 14 augusti 2012

Soooolen!!

Ja, nu är den här minsann.
Det är ju skönt att det inte regnar när man jobbar och så men nog tusan hade den kunnat vare framme lite mer på semestern också.
Ja, ja nu skall jag sluta tjata om det där :)
Vi skall ju till Rämshyttan i helgen, hoppas att det kan bli lite sol och bad då.
 Min födelsedagspresent som jag fick av killarna funkade ju perfekt.
Det är jätteroligt att sitta och kolla igenom alla filmerna från de var små.
Nu måste jag bara hitta en VHS så att jag kan föra över alla stora filmer också.
Detta blir ett lagom höstprojekt.
Här kommer en lite film till.


2 kommentarer:

  1. Nina och Lovisa14 aug. 2012 18:31:00

    Vi vill ha mer filmer:)))) har du ingen på Linnea och Lovisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska kolla. Tror de finns på VHS och då måste jag fixa en gammal video först.

      Radera