måndag 13 augusti 2012

Ordning på torpet

Herreguuuuud vad trött jag är!!!
Kunde för mitt liv inte somna igår.
Lade mig klockan elva men somnade inte förrän efter klockan ett, nästan halv två.
Fyra och en halv timme är alldeles för lite sömn för en sömntuta som jag.
Vilken tur att det fortfarande inte är "fullt ös, medvetslös" på jobbet idag.....tror jag....hoppas jag :P

Det är grått ute men redan 15 grader varm, det ska bli sol under dagen så jag tar kjol även fast det ser kallt ut just nu. Det verkar vara ett jädra sjå med vilka kläder jag skall ha varje dag...haha...

Mitt nya liv skall tydligen börja idag :)
Slut på latmaskeri och svullande. Nu jädrar skall det bli ordning på torpet.
Äta frukost, inget godis, chips eller glass, sparsamt med alkohol, dricka vatten, äta små portioner och motionera lite varje dag.
Klarar jag det?
Jag måste fixa det! för så mycket som jag väger nu har jag aldrig vägt förut.
Aldrig har jag varit så fet som nu.....usch!

Kom igen nu Maggan för faaan, nu kööör vi!!
109

2 kommentarer: