måndag 27 augusti 2012

Ny vecka

Sista sommarveckan, på lördag är det höst på riktigt......jaha, de va de de :P
I dag åker Jonny till Irland och jag skall inviga mina nya inneskor som jag hittade på Eurosko i går.
Jag hade tur på skorean.
Finskor för 650 kr, nedsatt till 99 kr.
Inneskor 480 kr, nedsatt till 149kr.



I morgon slutar jag tidigt och Knut vill ha skjuts till Ikea plus storhandla.
På onsdag kommer Jonny hem.
Fredag är det grillning hos Johan och Victoria och på lördag 50 årskalas i Yrestahed.

Annars är det väl en vanlig vecka.
Inskolningarna fortsätter på jobbet och jag tar nya tag med vikten.
Jag laddade ner en app på telefonen i går som skall hjälpa mig att hålla reda på kalorierna.
Grannens kompis hade gått ner 10 kg med hjälp av den appen så det kan ju vara värt ett försök.

Calle är hemma och installerad, det känns bra. Jag hoppas att han känner lika.

Nu vankas det gröt.
Ha en bra måndag.
Här regnar det, vad har du för väder då?


1 kommentar:

  1. Fina skor..! Vi har sol och 5+...ser ut att kunna bli hur som haver med vädret idag!

    SvaraRadera