fredag 29 augusti 2014

Det är ju faktiskt fredag

Herregud vad den här veckan rusat förbi.
I dag är det redan fredag!
Jobba, AW och sedan upp till Hållen.
Eller om jag struntar i AW.
Vi får se?
Jonny skulle på fest i kväll men han är hemma i lite feber så han struntar i sin fest och då skall han vänta på mig medan jag är på AW.
Jag bestämde ju AfterWork för att han ändå skulle på fest.
Jag får se hur jag gör?
Från det ena till det andra så gick det inte så bra med kattgoset i går. Båda mina ögon fick kli men jag skall göra ett nytt försök där jag INTE stoppar in hela katten i ögat.
Jag fick med mig katthår hem så jag skall försöka att sova på ett örngott med katthår på till veckan.
Jag blev INTE snuvig och jag fick inget kli i halsen som jag brukar få av katter så ännu har jag inte gett upp hoppet om en kattunge.
Fast visst var jag ledsen i går när jag kom hem med ett svullet högeröga.
Haha.....vissa dagar är man bara sååå snygg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar