onsdag 20 augusti 2014

Jag skall måla hela världen lilla mamma.....

I går hade jag ett tryck över magen hela dagen.
Även om jag fick behålla maten så smakade den inte gott och jag fick ont i magen efteråt.
I dag känns allt bättre.
Hoppas jag i alla fall, jag har ju inte ätit ännu så jag vet inte.
En dag till hemma och sedan skall jag väl orka med full fart igen.
I dag kommer kusin Lars från Östersund hit. Party i dagarna fyra. De är ju unga och klarar det.
Själv skall jag måla klart min första tavla i dag och kolla på serien Saltön på Netflix.
Ludde skall få göra iordning på övervåningen till Lars. Undrar om vi har några extratäcken här hemma.

Jag är inte redo att visa mina alster ännu. Jag måste få öva mycket mer först.
Jag måste också lära mig att inte lyssna på goda råd, för nu tyckte jag precis att jag förstörde min tavla av just den anledningen. Eller inte..... Jag vet inte för jag vet inte hur jag vill att det skall se ut.
Hitta min egna stil kommer inte att bli helt lätt.
Men roligt är det att måla och det är väl huvudsaken.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar