torsdag 14 augusti 2014

Studiedagar

Så var vi här igen då!
Vid "höstens" studiedagar.
Ja, jag vet! Det är inte höst bara för att jag har börjat jobba, men höstterminen har börjat och den börjar alltid med två studiedagar och nu är de här.
Studiedagar=höst.
I dag skall vi vara i Sunnersta Herrgård. Jag hoppas det är vackert där och att dagen blir bra och att maten där är god och nyttig.
Jonny sade något om en kakbuffé och det hoppas jag verkligen INTE.
Inte nu när jag kommit igång med Viktväktarna så bra och när jag fortfarande har sommarens sötsug i mig.
Att vara sockerberoende och försöka hoppa sötsaker är inte det allra lättaste och absolut inget som ens omgivning måste ta hänsyn till.
I morgon skall vi vara på Kamomillen och göra i ordning och förbereda för alla de barn som kommer på måndag.
Jag hoppas på två bra och matnyttiga dagar i ordet båda bemärkelser.
Nu skall jag bara fundera på vad jag skall ha på mig i dag.
Kanske t om skall måla mig dagen till ära.
Skönt att börja efter semestern med kortvecka. I morgon är det redan fredag!
Hej hopp!
High Five!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar