söndag 10 augusti 2014

Min födelsedag

Jag har haft en härlig dag i dag.
Först kaffe och film på morgonen, sedan bakluckeloppis på Ulva.
Köpte en fin stol till mitt skrivbord, en osthyvel och tre gamla glas för 100kr.

Handlade på Gränby och sedan hem och slängde fram en buffé till ongan :)
Tårta, fina presenter och skönsång av familjen.
Av Gabbi fick jag vackra glasunderlägg och en potatissticka, av killarna fick jag en bluetoothskrivare/scanner.
Min man hade köpt dukar, penslar och acrylfärg.
Nu skall det målas ute i Hållen i vinter!
Tack alla för fina gratulationer.
Över 110 personer har grattat mig på Facebook i dag.
Några har sms:at och två har ringt.
Nu skall jag sova för i morgon bär det av till Grisslehamn och Eckerölinjen.
Mer god mat och dryck väntar.


1 kommentar:

  1. Har du slutat med viktväktarna? Hur ofta väger man sig?

    SvaraRadera