måndag 21 september 2015

Kärlek och frisk luft

Många tycker nog att jag har det ganska bra när jag lunkar på här hemma.
Sjukskriven utan att vara sjuk, alltså feber och ont i halsen, låter ju ganska bekvämt kan jag tänka mig.
Kolla på film, cykla en tur i solen.
Ta bilen till något mysigt ställe och ta en fika, sitta i solen på vår innergård och bara njuta av den varma sensommaren.
Riktigt så är det ju inte och det förstår väl de flesta.
Jag har ju ont hela tiden och värken håller på att göra mig galen.
En annan sak som gör att man på alvar funderar på om man inte skall halta runt på jobbet ändå är PENGARNA!!
Inte fasen blir man rik av att gå hemma inte.
Detta är min lönespecifikation den här månaden.
Jag verkar få leva på kärlek och frisk luft en tid framöver.
Tur att jag gifte mig rikt...hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar