onsdag 30 september 2015

Upp och ner, Ner och upp

Grisen gal inte i granens topp....
Men jag däremot ylade jag i min säng till framåt småtimmarna i natt.
Ont i knät och inga mediciner hjälpte.
Vet inte om det var cyklingen i går eller den lilla promenaden från bilen till bion, på ca 100 m, som gjorde att jag hade så ont i natt?

Varken Alvedon eller Citodon hjälper och här sitter jag med ett papper från Försäkringskassan som jag skall fylla i.
Ett papper med frågor om varför jag inte kan arbeta, som jag och min chef skall fylla i tillsammans.
Frågor som:
Beskriv ordinarie arbetsuppgifter.
Kan medarbetaren tillfälligt få andra arbetsuppgifter?
Finns det möjlighet att underlätta medarbetarens arbetssituation? mm mm
Jag kan inte ens cykla i 35 minuter och sedan gå på bio utan att sedan ligga hela natten och morgonen i värk.
Jag har inget liv.

Just shoot me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar