tisdag 29 september 2015

Soffpotatisarnas dag

Det är i dag det, men jag tog den i går jag.
Jag låg bara i soffan hela jävla dagen utan att röra mig ur fläcken.
Jag åt en liten påse godis och bakad potatis till middag.
FEL!
FEL!
FEL!
Jag såg säkert  sju avsnitt av Gray's och två långfilmer på raken på kvällen.
Jag får ont i hela kroppen när jag inte rör mig på en hel dag, hur kan folk göra så dag ut och dag in?
Soffpotatisa, menar jag?
Syntax Error! De Luxe!

I dag är en ny dag!
I dag skall jag kliva upp och bädda direkt sedan cykla och känna att jag lever igen,
Nä, inget mer soffpotatisa för min del, för jag mår skit när jag inte gör något.
Soffpotatisarnas dag!
Vem kom på den idén?
I dag vill jag komma ut och göra något. Röra lite på mig och träffa människor.

Du kan va soffpotatis!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar