söndag 16 december 2012

Ikea igen

Det är som om något magiskt drar mig dit var och varannan helg.
Nu kom jag på att jag bara MÅÅÅÅSTE ha ett sån´t där avlastningsbord.
Det som matchar våra vitrinskåp.
Jonny är sur för att det inte fyller någon som helst funktion.
Det bara tar plats och inte kan man ha något i det heller. Han frågade om han fick ställa fondugrytan och lite annat smått och gott där under?
Jo, tjena....pucko.
Där skall det stå en julgrupp och på skall det bara vara lite fina skålar med julgodis.
Vaddå? efter jul? finns det ett liv efter jul också?.....ja ok då. En stor bukett tulpaner kanske.
Men inga jävla grytor....är han tokig?
Men han älskar mig, min man så han låter mig hållas.
Tur för honom det ;)
LIATORP Avlastningsbord IKEA Kan placeras bakom en soffa, längs väggen, eller användas som rumsavdelare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar