fredag 28 december 2012

Fullmåne

Inte undra på att jag har sovit som en kratta i natt.
Vaknade vid sju-tiden av att månen lyste upp hela sovrummet.
Den är helt rund och knallgul.
Jag sover alltid sämst när det är fullmåne och i natt var inget undantag.
Nu är det bara att göra sig iordning för om två timmar skall vi sitta i bilen på väg till farmor.
Ett dygn i Dalarna blir skönt. Är det någonstans som jag sover som en stock så är det hos svärföräldrarna. De måste ha valium i luften eller nå´t för jag sover alltid som en gris hos dem.
Det är kolsvart, knäpptyst och det händer absolut ingenting där :)
Inte undra på att man sover då inte.
Jag behöver inte packa någonting heller, endast en tandborste och nattkläder.
Fem set med lakan förståss :P
Men först en kopp kaffe till och surfa.
God morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar