fredag 21 december 2012

The Apocalypse....nooot!

Det verkar inte bli någon undergång av jorden i dag.
Vilken tur, för jag har inte tid med det. I dag har jag semester och här skall städas.
Jag vet inte riktigt var jag ska börja men det ordnar sig nog. Hallen ser ut att vilja bli rensad eller varför inte balkongen, gu´ bevars. Luddes hall där uppe, eller vårt sovrum. Det är bara att ställa sig mitt i lägenheten, peka, blunda och snurra. Där jag pekar när jag stannar behövs det med all säkerhet städas.
Jag förstår inte hur det kan bli så här, jo det förstår jag ju. Vi börjar röja och flytta på saker några dagar innan jul och sedan sker en dominoeffekt som gör att det står grejer lite var stans.
I dag är det mitt jobb att slänga, bära ner i källaren och skänka bort de saker som blivit över.
Det hade ju varit enkelt om jorden hade gått under i dag för då hade inte jag behövt bry mig.
Poff! så hade allt varit borta. Städat och fint till jul.....typ!

Någon som är intresserad av två barstolar?
200 kr/st på Blocket just nu.
Special price for you my friend.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar