torsdag 6 december 2012

Trevlig Helg!

Ja, jag vet.... det är lite kaxigt att skriva så till alla er som inte tar helg nu utan måste upp och jobba i morgon.
Men jag njuter så i fulla drag av att få åka iväg i morgon och dessutom så händer det typ ALDRIG att jag får göra sådana här saker så liiiite kaxig får jag vara.
Nu ska jag packa.
Det skall vara 4-6 plusgarder och soligt i Dublin hela helgen så vinter och snö är inte att tänka på.
Jag skall åka i klänning och stövlar men jag måste nog ta med mig fotriktiga skor också om vi skall gå en massa.
Det får bli mina skinnconverse. Inte för att de är speciellt fotriktiga men bättre än stövel med klack i alla fall.
Det får bli klänningar för hela slanten i packningen.
Vilken tur att jag har fått i ordning bland mina kläder så att det blir lätt att hitta allt nu då.
Jag tror jag tar vinterjackan även om det inte är skitkallt där borta.
Jag har förstått att det kan blåsa småspik på Irland och det sista jag vill är att gå och frysa.
Handskar och mössa får också följa med, det tar ju ingen plats.
Nu måste jag skrida till verket och börja packa.
Inte bara sitta här och fundera.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar