söndag 17 mars 2013

En strålande söndagsmorgon

Solen gassar in genom fönstret och grannarna drar sina stolar över golvet.
Så vaknade jag vid niotiden.
Dags att kliva upp ändå så det gjorde inte så mycket.
Undrar om Knut och Gabbi kommer hem på middag idag?
Själv så tänkte jag ta mig en promenad runt högarna i solen.
Men först ännu mer kaffe och kanske en film?
Hamnade helt spontant på stan med Erik och Anna i går.
De hade varit på bio och satt och åt på Magnussons när jag gled in.
Erik gick hem med yngsta dottern men jag, Fredrik och Anna hamnade på O´Connor´s där de firade S:t Patrick´s day med buller och bång.
Det var jätteroligt att sitta där med Anna och Fredrik och titta på alla glada människor.
De serverade t om grön öl :)
Fredrik med en grön öl.

Suddig bild på mor och son.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar