lördag 16 mars 2013

Kosttillskott

Jag har blivit beroende av hälsokost :)
Små tabletter som jag med glädje tar varje dag.
Jag äter 1 tablett Femal balans mot klimakteriebesvär och pms, 1 kapsel D-vitamin, 1 kapsel Probiotika fullsmockad med goda bakterier för magen, tre kapslar nyponpulver mot min artros, 1 tablett Krom som minskar sötsug och sätter fart på ämnesomsättningen och till sist fyra stora kapslar Omega 3 för fin hy :)
Nu sitter jag och kollar in tabletter med Selen och Karoten som ger solbrun hy och starka naglar.
Kan man bli beroende av kosttillskott?
Dessutom så smörjer jag mig med en ledsalva morgon och kväll som också innehåller nypon och som går in i lederna och mjukar upp dem.
11 tabletter varje morgon plus salva!
Lite knäppt va?
Jag har t om blivit medlem i LIFE så att jag kan få rabatt när jag handlar.
Jag behöver snart inte äta frukost, jag blir mätt på alla kapslar och tabletter som jag trycker i mig :)
Inte vet jag om jag blir varken snyggare eller friskare heller, men jag vill tro det.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar