tisdag 12 mars 2013

Jävla knarkare

Man borde sätta dessa samhällsparasiter på en öde ö, ge dem obegränsat med knark och låta dem knarka ihjäl sig eller så låser man i dem och kastar bort nyckel.
Varför skall sådana där, samhällets avskum få ta våra surt förvärvade skattepengar och knarka bort dem?
Om de inte vill ha hjälp så är det väl lika bra att de får dö då.
De gör samhället farligt både för sig själva och andra.
Ja, argumenten kan vara många när man sitter och diskuterar dessa människor som knappt får räknas till människosläktet.
Jag har suttit på många tillställningar och i många olika situationer fått sitta och lyssna på dessa samhällsriddare som vet hur man skall ta hand om "de där".
Jag säger aldrig något.
Jag törs aldrig ge mig in i diskussionen eftersom jag är rädd för mina egna känslor. Rädd för min ilska. Jag orkar helt enkelt inte. Orkar inte förklara hur det känns.
Dessa jävla knarkare är någons son, någons far...
...min bror.
Hur skall man få människor att förstå?






3 kommentarer:

  1. Ja, jag blev så rädd när jag började läsa ditt inlägg, nu har det helt snurrat runt tänkte jag innan jag såg vad du skrev. Ja, det är människor som inte vet bättre som säger så, inskränkta personer utan någon som helst empati. Jag orkar inte inte heller lyssna. Ibland har man bara lust att skrika "håll käften" men man orkar inte. Låt de vara i sin egen lilla värld. Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det som var meningen. Att vara lite provocerande i början. Kram!

      Radera
  2. Jag vart oxå lite förbannad till en början tills jag insåg att du menade tvärtom 🥰 Jag är en ” av dom” nämligen. Det är inte så enkelt som Svensson tror, att man vaknar upp en morgon och tittar på klockan och tänker att idag ska jag börja knarka. Det finns alltid en eller flera bakomliggande orsaker till att en människa väljer detta destruktiva leverne. Kram

    SvaraRadera