tisdag 19 mars 2013

Magnum Strawberry White.

Min absoluta favoritglass, all time.
Solen skiner och man känner sig sugen på en riktigt god glass.
Då går man upp till kiosken på campingen och köper sig en Magnum Strawberry White.
Man sätter tänderna genom den vita chokladen och hör hur den knastrar mellan tänderna.
Den lena jordgubbsglassen som smälter i munnen.
Mmmmm!
Jag längtar till sommaren av bara tanken på den här glassen.
Den enda skillnaden i år mot i fjol är att...
...jag i år vet att den "kostar" 250 kalorier!!

Jag kommer att avnjuta någon då och då i alla fall, och njuta så mycket mer.




4 kommentarer:

  1. Jamen va fasen Maggan,,,du får helt enkelt äta glass till middag i bland:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp Cinis. Helt rätt, helt enkelt :)

      Radera
  2. Vit choklad - me no like! :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gjorde inte jag heller förrän jag smakade den här glassen :)

      Radera