tisdag 26 mars 2013

Snorjärs

Har börjat att snora så förbannat.
Det var bara för att jag skrev att jag hållit mig så frisk den senaste tiden.
Jag snörvlar och låter lika illa som barnen på mitt jobb.
Men jag mår ok och det är ju huvudsaken. Vill inte bli sjuk nu när man ska få några dagar ledigt inte!
Tänkte jag skulle göra påskfint här hemma i går men jag orkar helt enkelt inte när jag kommer hem på kvällarna.
Jobba och träna det är vad jag har energi till. Allt annat blir liggandes. I bland önskar jag att jag hade någon som kunde komma och städa åt mig.
I dag sluta jag tidigt men då ska jag påskhandla, träna och sedan är det två kvällsmöten på varandra mellan kl 16.15-19.00.
Jag kommer inte orka någonting när jag kommer hem 19.30.
I morgon slutar jag sent och då skall jag åka på Gränby och köpa mig en ny telefon och sedan är det Skärtorsdagen. Då ska jag jobba och träna. När jag sedan kommer hem så vill jag ju att det skall vara påskfint så att man kan ta sig en påsköl och låta den långa påskhelgen börja.
Det är bara att kavla upp ärmarna och sätta fart i dag.
När jag slutar kl 13.00 är det bara rock´n roll som gäller. Handla, pynta, träna, möten, phu!
Å här sitter jag å snorar!
God morgon!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar