måndag 11 mars 2013

Nytt schema

Jag skall öppna både måndagar och tisdagar vårterminen framöver.
Det är en kollega som bor inne i stan för tillfället och tar sig inte in till arbetet med barn och lämna på förskolan till kl 06.50.
Maggan som är morgonpigg hoppar in så länge det behövs och hjälper till.
Så nu öppnar jag både måndagar och tisdagar.
Jonny, som inte är lika morgonpigg, är inte lika nöjd som jag :)
Jag är nöjd att jag slutar och kan gå direkt på träningen och ändå komma hem tidigt.
ME LIKE!

I dag hämtar Jonny mig på träningen och sedan skall vi åka och kolla på det där Lager 157.
Har du varit där?
Jag tänkte kolla efter någon snygg vårjacka och Jonny skall se om han hittar sjyssta täckbyxor som han kan ha när han åker till Norge och fiskar.
De kanske inte har ytterkläder där? Jag vet inte för jag har aldrig varit dit.
Jag kollade på hemsidan och de verkar ha mycket snygga kläder i alla fall.
Jo, men visst ja!
Min kollega har ju köpt en sån snygg jacka där ju.
Så ytterkläder finns då. BRA!

Annars är det en måndag som alla andra måndagar.
Jag tror att det är vägning och mätning på Curves i dag, spännande och se om det har hänt något.
Min svullarhelg kanske har satt sina spår men i så fall är det bara att ta nya tag.
I dag börjar jag om igen.
En ny vecka med nya möjligheter.
Inte ångra det som redan är gjort! Det var både gott och mysigt så nu är det bara på´t igen.

Jag önskar dig en sjysst måndag så ses vi vid horisonten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar