söndag 8 november 2015

Fars dag

På Fars dag för 23 år sedan var sista gången jag träffade min pappa.
Han var sjuk i cancer och jag, Jonny, Knut och Calle hade varit hos honom och lagat middag.
Inbakad oxfilé.
Efter maten åkte vi hem och det sista jag såg av min far var att han satt i hallen och vinkade när vi gick.
Några dagar senare dog han, 57 år gammal.
Jag tänker på dig i dag pappa❤️❤️
I dag skall vi bjuda våra barn på farsdagsmiddag på Java.
Det kommer bli supermysigt.
Jag hoppas verkligen att mina barn får ha kvar sin far i många, många år till.
I dag tänker jag också extra mycket på Alle som bara fick fira en enda farsdag med sitt barn. Jag tänker på Thea som bara fick ha sin pappa i ett år och på lilla Henry som aldrig hann att träffa sin rara pappa.
Usch! Livet är verkligen inte rättvist.


Jag känner också flera i min närhet vars pappa lever men som valt att inte ha någon kontakt med sina föräldrar av olika anledningar. Det måste också göra ont en sån dag.
Kram till alla pappor där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar