fredag 22 februari 2013

Dalarna

I dag efter jobbet skall vi åka till svärföräldrarna i Rämshyttan/ Dalarna.
Vi tänkte inte riktigt på att det är Vasaloppet den här helgen så vi kanske inte är ensamma på vägarna till Dalarna i kväll.
Men vi tar det lite piano och masar oss dit i lagom takt (haha, fattade du ordvitsen? masar...)
Vi har inte bestämt oss om vi åker hem i morgon eller på söndag. Vi får se vad det är för väder och vad som händer hemma i Uppsala?
Vi har ju ingen ko på isen så vi kan bestämma oss i morgon också.
Undrar om det skall bli kallt i helgen?
Jag tänker på vilka skor jag skall ta. Det får bli mina kängor så att vi kan gå hundpromenader.
Inte glömma kameran!
Jag tar för få kort nu för tiden, måtre bli bättre på det, Jag gillar ju att fota.
Nu måste jag skynda mig,
Om en timme skall jag sitta i bilen och jag har inte packat en pinal ännu.
Jalla jalla!

När mina killar var små så trodde de att det alltid var sommar hemma hos farmor och farfar.
I wish!
Svärföräldrarnas vackra ställe i Dalarna.


2 kommentarer: