tisdag 19 februari 2013

Nya friska tag

I dag blev det 2 hg godis till bion.
Chicken Hombre på Taco Bar till middag och till det en Corona med en limebit i.
Till efterrätt en Frozen Mango Margerita.
Har inte ens räknat kalorierna men nu får det vara bra med svullandet ett tag.
I morgon blir det till att träna och på torsdag likaså.
Nyttiga middagar och ingen alkohol.
Om jag skall få hälsa på "Tjockisen" den här våren så är det väl bäst att jag skärper till mig.
Nya friska tag som sagt var.
Tolv kilo till målet.
Tolv kilo!
Hur svårt kan det vara?
På det här sättet skitsvårt :) iofs, men om jag skärper till mig så borde det gå.
Inte slöa till nu Maggan.

Klicka här för att komma till dagens affirmation.

Detta var vad som kom till mig:

Jag är fokuserad på de högsta målen
Att ha mål, kortsiktiga och långsiktiga, är viktigt för det hjälper oss att ta oss framåt i våra liv. De kortsiktiga kan handla om arbete, relationer eller kanske någon ny färdighet. De långsiktiga handlar om vilken typ av människa vi är. Hur du väljer att återskapa dej själv i varje givet ögonblick. Hur du har möjligheten att se dej som en Gudomlig, strålande och enastående varelse. Hur du har ett överskott av kärlek som alltid omgärdar ditt liv. Och hur du kan välja att låta detta genomsyra hela din tillvaro.
Detta kan ske på många olika sätt, men genom att formulera det som ett mål och sedan fokusera på det gör att du med största sannolikhet kommer nå det snabbare...

Allt Gott kommer till Dej!


2 kommentarer:

  1. Tack goaste finaste underbara vän, bra med lite vägledning när det är lite trögt..LOVE

    SvaraRadera