onsdag 6 februari 2013

Träning

Jag ser på "Fejjan" att Jonny har kommit igång med sin träning "over there" och jag blir avis.
Jag vill också komma igång med någon slags träning men jag har ju så svårt att dedkiera mig till något,
Jag betalar fortfarande på ett träningskort på Curves fast jag aldrig går dit.
Hur dumt är inte det då?
Trehundra spänn i månaden down the drain.
Det vore ju roligt att börja träna med Jonny men samtidigt så måste träning ske utan att vara beroende av någon annan.
På måndag SKA jag gå på Zumba, då ska ingen tandjävel sätta käppar i hjulet.
Att gå på gym är ju inte min grej så egentligen var ju Curves ganska roligt men deras öppettider passar ju inte mig alls.
I dag te x när jag börjar 08.45 så skulle jag vilja gå och träna på morgonen, då öppnar Curves 09.00. På tisdagar när jag slutar kl 13 skulle det passa bra att gå och träna då har de stängt mitt över dagen mellan kl 12-15. Passar inte mig alls.
Det har öppnat ett Curves mitt emot moskén, undrar vad de har för öppettider? Jaha, samma som det i Årsta.
Jag blir nästan lite sugen att börja träna där igen nu när jag kollat in hemsidan igen :)
Jag kanske skall göra ett försök i morgon när jag slutar kl 16?
Why not?
Curves och Zumba blandat några ggr/vecka det kanske är min cup of tea?




2 kommentarer:

  1. Heja på Syster Yster...träna e bra! Jag skulle oxå behöva komma igång med att träna lite styrka!

    SvaraRadera