torsdag 21 februari 2013

Lull lull

Jag hinner aldrig fixa här hemma.
Jag orkar inte.
Jag orkar knappt hålla skiten borta än mindre hålla på och lull lulla.
Mina blommor behöver kärlek och näring men just nu ser de mer ut som jag, lite trötta och hängiga.
Jag borde ta hand om mitt hem lite mer men det är inte så roligt när det inte är mitt, så att säga.
Hade jag ägt den här lägenheten så hade det varit andra bullar.
Kosta på en redan svindyr hyreslägenhet känns inte så kul.
Vi måste flytta.
Nu är jag där igen....vi måste flytta, men vart?
Hur stort?
Hus eller lägenhet?
Stan eller på landet?
Vet inte? och därför blir vi kvar här. Men jag lull lullar inte här och inte Jonny heller.
Jobbiga tankar klockan halv sju på morgonen.
Undrar varför jag kom på det nu då?
Sluta tänk så mycket och gå på jobbet med mig i stället!
Men först lite gröt.
God morgon förexten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar