lördag 2 februari 2013

Fredag och lördag.

Kom hem från jobbet i går och hittade en less Calle sittandes på sitt rum.
Han ville gå ut och ta en öl men hittade ingen att gå med så mamma "offrade" sig gärna.
Jag, Lina och Calle tog bussen in till stan och träffa Knut och Gabriella på Edenbergs.
Det var jättemysigt att sitta där med "mina" ungdomar och bara prata.
Knut och Gabbi som inte hade käkat middag tog en burgare på MAX och sedan avslutade vi kvällen på Baren baren.
Knuts kompis Alle såg min incheckning där och kom dit. Det var skoj för honom har jag inte sett på länge.
När jag kom hem så hade Ludde kompisar här så då blev det att jag satt och snackade med dem till fram på småtimmarna.
Jag som hade klivit upp kl 05.30 på morgonen lade mig 23½ timme senare.
Inte undra på att jag sov till efter 11 i dag :)

Nu ska jag bara ladda om och gå på tjejmiddag ikväll.
Funderar starkt på att ta en promenad till Salabacke så att man gjort något nyttigt den här helgen.
Sitter här och samlar krafter till att ta ett städryck här hemma men jag vet inte om jag orkar.
Jag kanske stannar här vid datorn och lyssnar på Five Finger Death Punch istället.
Tänk att de kommer till Sweden Rock, jag måste faan åka dit.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar