torsdag 14 februari 2013

Ont i hela kroppen

Efter att ha gått till pulkabacken fram och tillbaks i dag och sedan tränat efter jobbet så har jag nu ont överallt.
Ont i båda knäna, ont i nacken och axlarna, ont i låren, ont i handen, ont fötterna.
Det är ju hemskt vad otränad man är.
Hoppas att det blir lite ändring på det nu.
Jag känner mig så peppad, har till och med längtat till träningen i dag!
Det är ju jobbigt att jag har ont överallt men samtidigt så känns det skönt för då vet jag ju att träningen har tagit.
I morgon skall jag inte träna men på lördag eller söndag hoppas jag att jag orkar ta mig  väg igen.
Jag vill verkligen se resultat både på vågen och på kroppen.
Vill vill vill...
Men just nu vill jag bara dö i soffan och ligga blickstilla för det gör ont överallt.
Jäkla skitkropp te å va gammal :)
Jag skulle ge vad som helst för att få mig en helkroppsmassage nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar