tisdag 26 februari 2013

Ledig eftermiddag

Ja, det är dag som allt skall ske.
Slutar kl 12.45 och då skall jag stanna kvar och jobba lite med en kollega.
Sedan vecko handla på Gränby och till sist försöka hitta några 70-tals kläder till både mig och Jonny!?
Jag skall träna och sedan åka hem och laga middag.
Efter middagen måste jag tvätta och sedan plocka lite.
Det är vad jag kallar ledig eftermiddag det :)
Egentligen så hade jag bara velat åka hem klockan 12.45, tagit en promenad och sedan dricka en kopp kaffe i tystnaden för mig själv, men det får bli på min nästa lediga eftermiddag...
Håll tummarna att någon vänlig själ har skänkt bort lite fula kläder och lämnat dem precis dit jag skall åka i em.

P.S Min GLOSSYBOX kommer i dag. Spännande!

Ja men satteee!! Trevlig tisdag påre!

Dagens affirmation.
Varsågod!

Jag ser det goda i allt som sker
I allt som händer har vi alltid ett val - och det är hur vi själva ska reagera på det. Vi kan välja att låsa oss, bli negativa eller destruktiva. Men vi kan också välja att se det storartade, ljusa och goda som finns i händelsen - hur själva händelsen än ser ut. För i varje skeende finns alltid ett ljus. Innerst inne. Låt dagen idag bli den dag då du uppmärksammar detta ljus!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar