torsdag 26 maj 2016

Ljus eller mörk?

Nu måste jag göra något åt min hårfärg.
Min frissa har ingen ledig tid innan hon tar semester i mitten av juni.
Antingen får jag gå till någon annan eller så gör jag det själv.
Då är frågan som lyder: skall jag slänga i lite mer rödfärg eller skall jag försöka göra håret ljusare?
Har du försökt blondera dig själv någon gång och hur gick det i så fall?
Nä, jag borde nog gå till en frissa ändå.
Men jag vill ju vara fin i håret till i morgon när jag skall på AW med de bästa.
Knappast någon som har tid med mig i dag.
Får nog bli en rödfärg att slänga i barret i kväll ändå.
Tänk att man alltid skall vara så sent ute. Fast å andra sidan var jag ju nyss till frissan för dyra pengar.
Skall man måsta lägga 1500-2000 kr i månaden på håret?
Crazy!
Kanske skall satsa på lila istället?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar