söndag 8 maj 2016

Svårt att låta bli

Jag vilar och vilar och vilar, men samtidigt bara MÅSTE jag göra saker också.
Fast jag vet att jag får ont sedan.
Jag kan inte låta bli att påta lite i trädgården. Så i helgen har jag gått med trimmern, krattat lite löv, lagt Blå Korn i häcken (haha....ja, inte i DEN häcken), men allt går i ultrarapid och jag vilar emellan. 
Jag har ju en kropp runt mitt knä som mår bra av att röra på sig. Jag får mindre ont i mina axlar och i min nacke när jag gör saker med kroppen men det är som sagt mitt knä som får bestämma takten.
I dag cyklade jag också lilla rundan, ca 2 km. Men tyvär börjar jag också få ont i mitt andra knä nu, så det går inte så bra att cykla längre.
I morgon åker vi hem till stan.
Det känns jobbigt att åka här ifrån men jag vet att det blir skönt att komma hem också.
Nu ska jag ha en skön söndagskväll i tv-soffan.
God Kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar