onsdag 25 april 2012

Detäronsdagochjagjobbarlångdagplusattjagharettkvällsmöte.

Ja, inläggets titel sammanfattar min dag ganska bra.
Jag jobbar långdag också ett kvällsmöte på det.
När jag kommer hem kl 20.00 så vet jag av eftarenhet att jag är ganska mör.
Då blir det något byggprogram på tv och sedan sussa kudde.

Vädret sa regn i dag men än så länge skiner solen, så vi får väl se om vi måste ta på regnkläderna eller inte i dag?
Jag vill bara att det skall sluta regna så att marken torkar upp. Såg i tidningen att vi i Norden skulle få en stekhet sommar. Vad tycker vi om det då?
Just nu känns det ju uderbart, men jag vet ju också vad jobbigt det är när det är så där fruktansvärt hett. Det går ju inte att jobba då.
På semestern är det ju ok när man kan ligga i en solstol på en strand, men när man jobbar så vet jag inte om jag gillar den där värsta hettan. Aldrig är man nöjd :)
För varmt eller för kallt.
I dag är det ingen risk att det blir för varmt i alla fall.

Kaffet smakade underbart i dag.
Morgonkaffet är dagens bästa kopp.

"Over the hump"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar