måndag 16 april 2012

Ny dator

I dag är det jag som åker och köper en ny dator.
I går var jag utan nätverk hela dagen och kvällen. Jag blir vansinnig!!
Jag surfade med mobilen och hittade den här lilla godingen på Net On Net.

HP Pavilion dv6-6c01eo


I kväll är du min.
<3 My precious  <3
Det var ju sex år sedan som jag köpte min dator som jag har, så det börjar bli antikvitetsvärde på den nu. Jag är förvånad över att den har hängt med så länge som den har gjort ändå.
Men nu ska jag ÄNTLIGEN få en ny bejbis :)

Eller kolla den här då!
På Siba hittade jag den här snyggingen och den har Bluetooth också.
Den får det nog bli istället. Tusen spänn billigare också.

Asus X53E-SX1568V

 

 

 

2 kommentarer:

  1. Meeen hur fickdu ryggskott då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte. Jag gjorde inget speciellt. Jag kände bara hur det liksom körde till bakom ena skulderbladet i morse och sedan blev det bara värre och värre på jobbet. Till slut var jag tvungen att åka hem.

      Radera