tisdag 3 april 2012

Klassträff

Jaha ja, så var det dags för det som jag har haft sån ångest inför.
30 år sedan jag gick ut nian.
Fatta! 30 år!!!
Nu ska man dit och visa hur fet och misslyckad man är hehehe...
Jag har både längtat och bävat.
Fredag den 18 maj går allt av stapeln i Östersund.
Jag och Nina kommer att gå dit tillsammans på skakiga ben. Kommer man att känna igen varandra? Kommer vi att falla in i de gamla rollerna? Huuuuga!
Det kommer att bli skoj.
Klassträff på Folkets hus i Östersund, vilket jävla mörker....skoj!
Ja, precis så känns det.
Skoj och jobbigt på samma gång.
Vem skall gå?
Gissa var lilla Maggan är då :)

2 kommentarer:

  1. Ja jäklar! Så är det... Hi och hu

    SvaraRadera
  2. Jag hade jätte kul på våran 30 års klassfest....alla andra har ju oxå blivit äldre och fetare! :O)

    SvaraRadera