tisdag 3 april 2012

Tack

Tack Jonny för att du gjorde nå´t.....vet inte riktigt vad (å inte du heller) men nu har jag kontakt med yttervärlden igen.
Fy vad man är beroende alltså :)
Jag var ju sur som ättika här på morgonen när jag inte kom ut.
Men nu är jag glad igen.
Tack Jonny :)

Som sagt så är jag förkyld, dunderförkyld. Men jag är ganska pigg, så jag tar mig till jobbet precis som jag ska. Jag hoppas bara att det inte blir värre för jag har ingen lust att bli liggandes i påsk inte.

Jag ska till tandläkaren i dag också, som om inte resten vore nog. Själva tandläkarbesöket gör väl inte så mycket, det är ju mest betalningen efteråt som svider.
Bilen har ju kostat oss en massa tusenlappar i onödan den här vintern bara för att vi blev påkörda och den jäveln smet och nu har de ju snott våra sommardäck men aluminiumfälgar och allt, så lite tandläkarräkning på det.
Fattas bara nu att datorn pajar tillsammans med diskmaskinen.
Jag måste passa på att köpa getawaybiljetter medan det finns lite pengar kvar i plånboken.
Appropå Getaway, finns det någon som har en husvagn att hyra ut mellan den 5-7 juli??

Nä, här jag kan inte jag sitta och drömma om sommar och rockfestivaler jag har ju ett liv att sköta.

Men lite sugen blir man ju.

1 kommentar: