fredag 27 april 2012

Frajdäj igen

Det är som man säger att veckorna endast består av fredagar och måndagar.
Jag hinner knappt med att registrera de andra fem dagarna i veckan.
Men i dag är det i allafall fredag och kl 16.30 i dag så går jag på fyra dagars ledighet.
Lördag, söndag, måndag och tisdag.
Just nu skiner solen och jag hoppas att den fortsätter att göra det i fyra dagar till.
Jag hoppas verkligen att premiärhelgen i husvagnen kommer att bli solig och fin.
Det blir liksom lite lättare att leva campingliv då :)

I dag efter jobbet så ska vi åka upp på Gränby och handla lite sån´t där som jag liksom inte fick med mig i går. När man handlar så länge och mycket som jag gjorde igår så orkar man inte tänka till slut.
Man struntar i viktiga saker bara för att man vill komma hem någon gång :)
Å Bolaget.....vi får ju för guds skull inte glömma att gå på bolaget. Hur skulle det se ut? ;)
Helt nykter i fyra dagar, o hemska tanke....hihi!

Nu ska jag bege mig off to work och för dig som undrar hur det är med såret såret i näsan, kan jag berätta att det inte är ett dugg bättre. Det är skitjobbigt att ha ett stort sår i näsan.
Stoppa aldrig upp Klorin i näsan, är summan av kardemumman.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar