tisdag 17 april 2012

Mycket bättre

I dag känner jag av ryggen, men låsningen som jag hade i går verkar ha gett med sig.
Gissa om det är skönt då?
I dag ska jag försöka fungera som vanligt här hemma och om jag inte blir sämre igen så kan jag absolut gå och jobba i morgon.
Skööönt!

Min nya dator fungerar bra men det är en del saker som jag har lite svårt att fatta, men det ger sig väl så småningom.
Jag har nästan dåligt samvete över min gamla dator :)
Det blir alltså en dag hemma i soffan med min nya dator i knät i dag då.
Jag fortsätter väl att stoppa i mig Diklofenak tills jag inte känner någon verk alls.
Det kan ju ta ett par dagar antar jag. Som tur är så ska jag inte jobba i barngrupp i morgon, utan jag skall sitta och jobba med min utbildning. Det kan ju vara bra att starta med en dag utan några som helst lyft.
Jag och min bäjbis önskar dig en bra tisdag :)

1 kommentar: