torsdag 26 april 2012

Lite gott å blandat

Jag åt mitt livs godaste pizza igår, tror jag.
Var på Aspentos vid Brantingskolan och käkade deras Icarus med strimlad fläskfilé, festaost, halumi, lök och ruccula. Jag tryckte i mig hela pizzan fast jag egentligen var mätt efer halva. Det var sååå jäkla gott.
Dit skall jag gå fler gånger och käka.

Alla snackar om Instagram och då måste jag jag också ladda ner den appen. Men vad är det för något? Jag förstår inte? Är det typ som Twitter fast med foton? Nu har jag flera som följer mig på Instagram men jag vet inte hur man gör eller vad det är. Typiskt mig :)

I dag efter jobbet så ska jag handla till helgen. Både hit och till husvagnen. Här kommer det att bo sex eller åtta st ungdomar och ute husvagnen kommer vi att bo fyra st.
Frukost, lunch, middag i tre dagar på två stället.
Grattis Maggan :)

Faan! Jag har glömt att betala till min klassåterträff i maj. Det ska vara betalt senast den 30 april.
Skit var piss!! jag MÅSTE komma i håg att göra det i em.
Varför skall jag vara så jävla klantig för?
Jag ville vänta lite tills jag var säker på att jag fått ledigt, men jag skulle ju inte vänta till det var för sent.
Klantskalle!

Jag beställde kläder ifrån Bonprix i måndags. jag hoppas att kläderna kommer snart så att jag hinner prova. Sitter allt ok, om jag har prickat rätt på storlekarna så skall jag beställa mer därifrån för de hade skitfina kläder till en tjockis som jag.
Jag beställde bla de här jeansen som skall dra in och hålla ihop :)
Stretchjeans «mage-ben-stuss», kort


Nä, nu har jag inte tid att sitta här och surra med dig längre. Jag har hår som skall fixas och ögon som skall målas. Jag kan ju inte gå till jobbet och se ut hur som helst inte ;)
Lite ordning och reda måste det vara så att jag inte skrämmer barna.

Håll ut! I morgon är det fredag!

4 kommentarer:

  1. ...men det är ju bara den 26 april...den 30 är på måndag nog hinner du betala!
    ....vi ska ju naturligtvis vara med och betala maten nu när vi kommer och våra ungdomar tjänar egna pengar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men jag bara tänkte att det tar väl tre dagar innan betalingnen är klar å det är ju helg nu å så...Nä, ni skall inte betala alls när ni kommer. Ta med lite bira å vin. Det räcker.
      Jag ska inte handla en massa till ungdomarna. De får stå för eget käk, men jag har ju Ludde å maja hemma också.

      Radera
  2. Va faan! Jag har ju inte heller betalat....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha....skönt att jag inte är ensam om att vara klantig.

      Radera