söndag 24 juni 2012

Etthundrafem

105 personer har varit inne på min blogg i dag!! (hittils)
WOW!
Det är nog rekord på nästan ett år.
Det dippade förra sommaren när jag inte hade så bra täckning ute i husvagnen och inte kunde blogga så mycket, sedan dess har jag "fått nöja" mig med mellan 30-50 besökare per dag.
Jag vet att jag säger att jag skriver för min egen skull och att det inte spelar någon roll hur få besökare jag har men den lilla exhibitionisten mig blir överlycklig när jag märker att jag har många läsare.
Så tack alla er som läser om mitt liv och om mina eskapader.
Jag gillar er :)
Ni får gärna lämna en och annan kommentar också, då blir jag ännu gladare.

3 kommentarer:

  1. Oj! Nu 25 minuter senare har det ökat till 112 :)

    SvaraRadera
  2. Jag är inne varje dag....du är ju beroendeframkallande...Kram:)Cinis

    SvaraRadera