lördag 2 juni 2012

Min lördag

Jag är bättre i magen (men inte helt ok).
I dag skall vi åka på en liten utflykt och kolla till husvagnen och betala sommarhyran.
Vi längtar ut nu men det är ju inget vi kan göra något åt att vi är sjuka.
Vilken tur att allt det här med Jonny hände nu i början på sommaren så att vi slapp "offra" vår semester på att ligga på sjukhus.
Nu kommer han ju att vara pigg och tillbaks lagom till vår semester.
Men som sagt så kan vi ju åka ut och kolla så att allt är som det ska med tält och möbler.

Vi har ju tre studenter som vill ha studenpresenter också nästa vecka.
Jonny bara ÄLSKAR att åka och handla presenter ;)
Men han får faktiskt lov att följa med och hjälpa till att tänka han med, för jag har slut på tankar.
Vi åker väl på Cervera och införskaffar presenter till alla våra studenter (haha, det rimmar).
Men först en kopp kaffe till, ahhh! jag har ju inte kunnat dricka kaffe på hela veckan så detta smakade ljuvligt.

Sedan hem och döda lite magbaciller med en liten whisky.
Jag fick smaka en god virre av Tony när jag var uppe i Östersund förförra helgen så den snabbade jag mig att köpa.
Jag är inte överdrivet förtjust i whiskey men den här var len som vaniljgrädde när den rann ner för strupen.
Dessutom så får jag för mig att det är bra mot mina magbaciller.
DÖÖ, BACILLJ**EL DÖ!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar