torsdag 21 juni 2012

Stressig morgon

Hinner inte ens dricka upp mitt kaffe i dag.
Jag fixar mig samtidigt som jag packar, samtidigt som jag bloggar (för det kan jag ju inte skippa, för guds skull).
I eftermiddag drar vi ut till husvagnen där Per med familj antagligen väntar på oss.
Jag skall försöka kompa ut lite tidigare i dag så att jag hinner hem och packa bilen och handla innan Jonny slutar.
Det känns lite stressigt just nu men snart så sitter jag där med ett glas rosé i handen och tittar på barnen som leker i gräset....typ :)
När jag kommer till husvagnen så är det matlagning som står på agendan.
Jag skall laga mat till buffén i morgon och till middag i kväll. Men det löser sig nog, sa han som sket i vasken.
Bara jag kommer ut dit så lägger sig lugnet som en mjuk filt över mig.


1 kommentar:

  1. Hoppas att du får en fin Midsommar...hälsa Per med familj!

    SvaraRadera